AKADEMI FANTASIA!

Pada pengenalan akademi fantasia, satu family aku suka tgok rancangan ni..ayah aku siap komen2 ag," YANG NE TAK BOLEH NYANYI NE . SUARA DIA X SEDAP PON"
macam juri jemputan pulak... setiap minggu malam sabtu je macam da wajib bukak astro ria tok tengok rancangan ne. kalo ad peserta yang kitaorang suka tersingkir,kami pon nangis sebab sedih...  x dapat lupe punya ar! ngan lucu PAK NIL (AZNIL NAWAWI) memang hebat menghiburkan penonton..
tapi bagi pendapat aku,aku minat tengok AF ne sampai takat MAWI je.. start dari situ aku da x tengok da!
TIBA2!!!!!!!!!
pada tahun 2010,aku dikhabarkan senior aku dari SMKA SLIM RIVER ada masuk AF ne...
Terkejut badak gak aku..pastu,baru aku tahu yang abang SHAHIR (pentilawah al-Quran di skolah aku) yang menjadi salah seorang peserta..WAH! time tu kecoh kat FB <aku n kawan2 aku,cikgu,dan ramai ag> membincangkan topik yang hangat ini... Setahu aku, sebelum dye masuk AF, dye merupakan ahli anggota kumpulan SAUJANA... x sangka pulak dye jadi JUARA AF... wah! bukan main GEMPAK ag...
ADUH! bile dye jadi juara macam2aku dgar,,,*pujian dan juga komenan..

tapi lame2 macam da bosan plak sebab macam terlalu ramai artis yg baru semua datangnya dari akademi fantasi ne.. ad yg dari menyanyi jadi berlakon drama or movie , model dan macam2 ag...
Tarikan aura tu dah HILANG...ITU AKU AR,X TAW LAH KORANG MACAM MANE PLAK KAN..
Tapi,nasib baik lah.AF tahu ne yang last! FFFFUUUUUHHHH!! penat telinga aku nk dgar,bace dan lihat berita2 tentang AF ne..papepon  SENYUM LAH SELALOOO!!! :)