FAMOUS ke aku???

untuk tajuk ini, telah diilhamkan sendiri oleh kawan baikku sendiri..*AINA
biasenya budak2 yg digelar famous ne selalunya gurl yg cantik,boy yg handsome,n x lupe jgak yg lggar disiplin.
haha :) tapi aku famous yang lain... nak taw???


bak kata aina."ko ne auni tiap2 taun ad je bendanya yang berlaku....
nak taw ap?
form 1 : dapat bengkak cantik *beguk
form 2 : kaki tersangkut kat besi longkang. *SAAT KEMASYURAN bermula
form 3 : terjatuh sebab lantai licin * kat asrama time gotong royong
form 4 : demam chikugunya * sampai x bole jalan ( serg saraf kat kaki )
form 5 : jatuh waktu malam jamuan depan asrama *ada orang nampak plak tu
matrk  : patah kaki sehingga perlu wat pembedahan *13 jahitan

percaya atau tidak?
terserah kat korang..
tapi ini memang berlaku kat aku..

paling aku x lupe yg form 2 punya n matrk...
kaki aku dikeluarkan menggunakan jet kereta pebgetua ag...ckgu2 semua datg tengok nak tolong..
time 2, malu , sakit , nervous semua ad...
bile kaki da keluar semua org tepuk tgan...*senior n junior yg tgok dari blok atas..
ARGH! MALUNYA SAYA!
yang bab kat matrik pulak,
sakit bukan main lagi , macam x berdaya dah ,,,
tapi disebabkan ada kawan yang selalu SUPPORT n TEMAN aku..
aku rasa best n terharu sangat2 ! :)
TERIMA KASIH KAWAN2 ! SAYA SAYANG ANDA SEMUA!